شناسه خبر:68193
1402/2/5 08:33:39

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان کبودراهنگ از افزایش 90 درصدی اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

مسلم غلامی اظهار کرد: در سفر ریاست‌جمهوری به استان همدان 878 میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان اختصاص داده شد که این اعتبارات نقش مؤثری در جان گرفتن پروژه‌‌های عمرانی شهرستان خواهند داشت.
وی با بیان اینکه تخصیص این اعتبارات به‌صورت سه‌ساله خواهد بود، افزود: با تخصیص این اعتبارات بیش از 50 پروژه مختلف عمرانی در شهرستان به سرانجام خواهد رسید.
غلامی با اشاره به اینکه از این میزان اعتبار اختصاص داده‌شده افزون‌بر 184 میلیارد تومان به بخش کشاورزی در زمینه‌های مختلف چون ترویج کشاورزی، توسعه گلخانه‌ها، اصلاح الگوی کشت و لایروبی قنوات اختصاص دارد، یادآور شد: درحال حاضر در شهرستان کبودراهنگ 14 نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده که با اختصاص 29 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست‌جمهوری به این امر، این تعداد نقاط حادثه‌خیز اصلاح خواهد شد.
وی چهاربانده کردن راه علیصدر- همدان و جاده خلعت‌آباد به کبودراهنگ، ارتقای جاده کبودراهنگ- شیرین‌سو- زنجان، ساخت 9 سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی در حوزه ورزش را از دیگر پروژه‌هایی دانست که با اختصاص اعتبارات عمرانی از محل سفر ریاست‌جهوری، این پروژه‌ها به سرانجام خواهد رسید.

شناسه خبر 68193