شناسه خبر:68260
1402/2/6 08:25:51
معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان:

کمبود لاستیک خودروی سنگین در استان همدان نداریم

سپهرغرب، گروه خبر: معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: کمبودی در زمینه لاستیک خودروی سنگین در این استان وجود ندارد و در بسیاری از موارد این کالا حتی زیر قیمت مصوب عرضه می‌شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان، مرتضی بیدآبادی روز سه‌شنبه افزود: مصرف‌کنندگان واقعی لاستیک خودرو می‌توانند لاستیک مورد نظر خود را با قیمت مصوب از نمایندگی فروش بارز مستقر در میدان شهرک الوند خریداری کنند.
وی از افزایش توزیع لاستیک خودرو خبر داد و اظهار کرد: عرضه لاستیک با نرخ مصوب در نمایندگی فروش بارز مستقر در میدان شهرک الوند همچنان ادامه دارد و با تأمین دو هزار و 500‌ حلقه دیگر، شرایط عرضه گسترده‌تر خواهد شد.
معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان تصریح کرد: روغن موتور در بازار همدان به‌وفور یافت می‌شود و مشکلی در تأمین و توزیع این محصول وجود ندارد.
بیدآبادی با اشاره به مشکلاتی که در روند عرضه لاستیک خودروهای پراید، پژو و سمند در سطح بازار وجود داشت، افزود: دستور پیگیری‌های لازم توسط مدیرکل صمت برای تأمین این اقلام با قیمت‌های مناسب در سطح بازار صادر شد تا با نظارت سیستمی در سامانه جامع تجارت و رصد میدانی در سطح بازار استان، مشکلات مصرف‌کنندگان به حداقل ممکن برسد.
وی یادآور شد: واحدهای عمده استان با جذب سهمیه‌های اردیبهشت‌ماه شرایط عرضه با قیمت مصوب را تسهیل می‌کنند و همچنین شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف گران‌فروشی را به سامانه 124 گزارش دهند.

شناسه خبر 68260