شناسه خبر:68455
1402/2/10 13:34:39

مدیر مخابرات منطقه مرکزی با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر اراک، با رئیس این شورا دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی مهندس لطفی در این دیدار با اشاره به لزوم هوشمند شدن شهرها در عصر حاضر اظهار کرد: در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهرها به عنوان بستر تامین‌کننده زیرساخت‌های ارتباطی، ناگزیر از هوشمند شدن هستند و قطعا نیل به این هدف تاثیر بسزایی در تسهیل امور شهری و شهرداری‌ها خواهد داشت.

مدیر مخابرات منطقه مرکزی توسعه زیرساخت‌های مخابراتی را شرط تحقق شهر هوشمند دانست و عنوان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و سرویس‌ها و خدمات مبتنی بر آن، به هیچ عنوان بدون تامین زیرساخت‌های مخابراتی لازم امکان‌پذیر نبوده و این توسعه نیازمند همکاری بیش از پیش مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری هاست.

مهندس لطفی در ادامه با اشاره به نقش مهم شوراهای اسلامی در پیشرفت برنامه‌های شهری افزود:مخابرات آمادگی کامل دارد با ایجاد زیرساخت‌های لازم ارتباطی وتوسعه شبکه ملی اطلاعات نهایت همکاری ومساعدت لازم را در پیشبرد برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و سایر امور رفاهی با شورای اسلامی شهراراک به عمل آورد.

گفتنی است در این دیدار پیمان عین‌القضاتی رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک اظهار امیدواری کرد با همکاری وتعامل دو مجموعه، مشکلات و معضلات پیش روی توسعه ارتباطات شهری مرتفع گردد.

 

 

شناسه خبر 68455