شناسه خبر:68631
1402/2/14 09:05:37

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع «عفاف و حجاب» در همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه در نشست هم‌اندیشی که با حضور دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل تشکیل شد، از برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع «عفاف و حجاب» در همدان خبر داد.
مدیرکل و رئیس شورای امر به معروف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این نشست ضمن تشریح گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت‌گرفته شورا در سال گذشته، به بیان برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سال جدید پرداخت.
ویژه با بیان اینکه بنا داریم در راستای اجرای رسالت‌های فرهنگی و هنری، کلیپ‌های تبلیغاتی و موشن‌گرافیک با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف تولید کنیم، از برپایی دومین نمایشگاه و فروشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی در زمینه عفاف و حجاب با حضور اساتید و سخنرانان مطرح کشوری ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌هایی بوده که برای اجرا در طول سال برنامه‌ریزی شده است.
حسین رستمی، دبیر شورای امر به معروف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان هم ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت مقام شهید علامه مطهری، از ایشان به‌عنوان یک آمر به معروف یاد کرد و آثارشان را بهترین منبع در عصر حاضر در راستای جهاد تبیین دانست.
در ادامه این نشست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان نیز ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده توسط اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به بیان رویکردها و خط مشی‌های ستاد در دوره جدید پرداخت.
میثم صابریون با بیان اینکه دایره فعالیت‌های ادارات کل استان‌ها بسیار وسیع است، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری، رسانه و فضای مجازی که امروزه از ابزارهای تأثیرگذار جامعه هستند، در موضوع امر به معروف و نهی از منکر بهره گرفته و با تولید محتواهای فاخر و جذاب، در این عرصه حضور مستمر و اثرگذار داشته باشیم.

شناسه خبر 68631