شناسه خبر:68680
1402/2/16 10:22:23

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: نظارت کیفی و دقیق بازار و برخورد قاطع با سودجویان و اخلالگران بازار در دستور کار است.

شهروز کیانی صبح پنجشنبه در جلسه کمیسیون بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی شهرستان نهاوند که در راستای پایش مستمر وضعیت بازار و دستور کار بررسی اختلاف زیاد نرخ گوشت گوسفند نر با ماده و عدم رعایت نرخ‌نامه از سوی قصابی‌ها برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه داریم زمینه آرامش خاطر شهروندان را فراهم کرده و ضمن جلوگیری از سوء استفاده افراد متخلف، با ایجاد گشت‌های نامحسوس آرامش بازار و امنیت غذایی مردم را تأمین کنیم.
وی کمبود نیروی نظارتی در شهرستان را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: در حوزه نظارت بر بازار و رفع گرانی چند اداره متولی هستند که باید با ایجاد گشت‌های مشترک و دقت بیشتر، مشکلات بازار را رصد و پیگیری کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند در خصوص قیمت گوشت در بازار عنوان کرد: یکی از مواردی که باید مد نظر قرار گیرد، اختلاف زیاد نرخ گوشت گوسفند نر با ماده است که از سوی قصابی‌ها طبق نرخ‌نامه رعایت نمی‌شود و متأسفانه تمام گوشت‌ها به قیمت گوشت گوسفند نر به دست مشتری می‌رسد.

شناسه خبر 68680