شناسه خبر:69477
1402/3/4 08:54:42

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، فتح خرمشهر را سرآغازی برای پیروزی‌های پیاپی ملت در مقابل دشمن ذکر کرد و افزود: در جنگ تحمیلی آتش توپخانه و جبهه سخت بود اما جنگ امروز با همان ماهیت اما به شیوه‌ها و روش‌های دیگری است.

سردار سیدصادق حسینی، چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای سپاه کردستان ویژه گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، با اشاره به اینکه سوم خرداد ماه، مایه افتخار ملت و خفت و خواری دشمنان جمهوری اسلامی ایران است اظهار کرد: دشمن با تحمیل یک جنگ نابرابر به‌دنبال نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی بود و با اشغال خرمشهر، آمده بودند تا بمانند اما با رشادت رزمندگان و آزادسازی خرمشهر، شکست خوردند.
وی، فتح خرمشهر را سرآغازی برای پیروزی‌های پیاپی ملت در مقابل دشمن ذکر کرد و افزود: در جنگ تحمیلی آتش توپخانه و جبهه سخت بود، جنگ امروز با همان ماهیت اما به شیوه‌ها و روش‌های دیگری است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ادامه داد: امروز نیز همانند دوران جنگ تحمیلی، تمام دشمنان نظام علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بسیج شده‌اند اما بازهم با شکست مواجه شدند.
سردار حسینی تصریح کرد: جنگ امروز یک جنگ ترکیبی است که دشمن در این جنگ شیوه دیگری را برگزیده و توپخانه آن‌ها رسانه‌هایی هستند که سیاه‌نمایی، شایعه‌سازی و دروغ‌پردازی می‌کنند.

شناسه خبر 69477