شناسه خبر:69617
1402/3/8 11:48:57

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از حل مشکل تأمین سوخت پتروشیمی هگمتانه خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مستمر این مشکل حل شده است.

سیدمجتبی حسینی با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه چندسالی در فرازوفرودهای تأمین سوخت به‌سر برده است، اظهار کرد: در همین راستا بعضاً نگرانی‌هایی برای کارکنان این مجموعه به‌وجود آمده بود.
وی با اشاره به اینکه مشکل مذکور اختلالی نیز در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان ایجاد کرده بود، افزود: موضوع یک‌بار در سال گذشته با کمک دستگاه‌های متولی مقطعی حل و سوخت اولیه تأمین شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خاطرنشان کرد: البته اختلاف نظرهایی بین بخش دولتی و بخش خصوصی که هر دو عضو هیئت‌مدیره مجموعه هستند، باعث شد مجدداً مشکلاتی در تأمین سوخت به‌وجود آید‌.
وی تأکید کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته و برگزاری جلسات، مقرر شد تعهداتی از جانب بخش دولتی هیئت‌مدیره برای تأمین سوخت و کمک به بخش خصوصی و نیز جهت تقویت تولید و عرضه در بورس ساری و جاری شود.
حسینی با بیان اینکه از یکی دو روز گذشته تعهد داده‌شده در تأمین سوخت اجرایی شده است، بیان کرد: طی مذاکرات بناست در هر مرحله 500 تُن سوخت بارگیری و برای پتروشیمی هگمتانه ارسال شود.

شناسه خبر 69617