شناسه خبر:69623
1402/3/8 12:02:23

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 200 کیلوگرم تریاک در همدان خبر داد و گفت: خودروی حامل تریاک با همکاری اطلاعات انتظامی البرز در ورودی همدان توقیف شد.

سردار سلمان امیری ظهر روز گذشته در جریان بازدید از کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری اطلاعاتی انتظامی البرز یک دستگاه خودرو حامل 200 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در ورودی شهر همدان توقیف کردند.
وی افزود: بنا بر گزارش‌های رسیده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تلاش اطلاعاتی روی این باند توزیع و قاچاق مواد مخدر، مشخص شد اعضای باند درصدد انتقال محموله‌ای از استان‌های جنوبی به همدان با بهره‌گیری از شیوه‌های پییچیده هستند.
فرمانده انتظامی همدان خاطرنشان کرد: در یک عملیات ضربتی عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان خودروی متهم را در ورودی شهر همدان شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی از این خودرو 200 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف، 200 کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
سردار امیری از افزایش کشفیات مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: 700 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در استان همدان کشف شده، درحالی که مدت مشابه سال گذشته 460 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده بود.
وی اشراف اطلاعاتی و تعامل عملیاتی را دو رویکرد مؤثر فراجا دانست و افزود: این مهم ظرفیت گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد کرده است.

شناسه خبر 69623