شناسه خبر:69674
1402/3/9 09:55:36

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار استان مرکزی گفت: فرمانداران و متولیان انتخابات پیش رو تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات بدون حاشیه به کار بگیرند.

فرزاد مخلص‌الائمه در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: تمام رسانه‌های معاند و مخالف جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با اخبار کذب و دروغ مانع از معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی شوند؛ باید با جهاد تببین این دستاوردها را به مردم شناساند.
وی افزود: دولت سیزدهم از زمان شروع فعالیت خود اقدامات خوبی انجام داده و این موضوع باعث ایجاد امیدآفرینی و افزایش رضایتمندی مردم شده است.
استاندار استان مرکزی ادامه داد: تمام مدیران استانی و دستگاه‌ها باید برای تقویت این رضایتمندی و اعتماد به دست آمده با تمام وجود تلاش کنند.
مخلص الائمه با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در اسفندماه برگزار خواهد شد و متولیان این امر باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور به کار بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب با احتساب تمام همه‌پرسی‌ها تاکنون 40 انتخابات برگزار شده و امسال نیز چهل و یکمین آن را تجربه خواهیم کرد؛ دشمنان انقلاب اسلامی هجمه‌های رسانه‌ای زیادی به ملت ایران تحمیل کردند که با توجه به این موضوع انتخابات پیش رو هماورد مردم و نظام با دشمنان اسلام و قرآن است.
استاندار استان مرکزی با بیان اینکه برخی دخالت‌ها در فعالیت‌های اجرایی استان مرکزی در فضای انتخابات افزایش داشته اضافه کرد: فرمانداران باید از این موارد جلوگیری کنند تا انتخابات آلوده به حاشیه نشود.
مخلص الائمه بیان کرد: در برخی سال‌ها هیأت‌های اجرایی استان به وظایف خود در برگزاری انتخابات سالم و پرشور به صورت تشریفاتی عمل می‌کردند در صورتی که نباید این‌گونه باشد و متولیان باید به صورت جدی این موضوع را مد نظر قرار دهند.
وی با بیان اینکه باید از اقداماتی که باعث سوءاستفاده دشمنان می‌شود، جلوگیری کرد،‌ افزود: باید از تخریب در فضای سیاسی استان جلوگیری شود تا شایستگان نیز به انتخابات پیش رو ورود کنند.
نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری و بر اساس مؤلفه‌های چهارگانه مشارکت، امنیت سلامت و رقابت ترسیم شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی نیز گفت: با دستور وزیر کشور و صدور احکام اعضای ستاد انتخابات استان مرکزی رسماً فعالیت این ستاد آغاز شده است.
بهنام نظری اظهار کرد: نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری و بر اساس مؤلفه‌های چهارگانه مشارکت، امنیت سلامت و رقابت ترسیم شده است که همه این موضوعات فصلی از سلسله اقدامات را شامل می‌شود و بخشی از آن انجام شده و بخشی نیز باید با نصب العین و دکترین کار در راستای برگزاری انتخابات مدنظر قرار بگیرد.
وی افزود: بحث آموزش فرمانداران، هیئت‌های اجرایی و کسانی که در پای صندوق‌های رای حضور دارند، مورد تأکید جدی بوده و در این خصوص هرچقدر بتوانیم دقیق‌تر عمل کنیم در دستیابی به اهداف موفق‌تر خواهیم بود.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: مجریان انتخابات باید امانتداری را مد نظر قرار دهند چرا که یکی از مقوله‌های مهم در بحث انتخابات است.

شناسه خبر 69674