شناسه خبر:69722
1402/3/10 09:05:05

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: 29 هزار مسافر ایرانی و خارجی از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت‌ماه از پایانه بین‌المللی مرز رسمی خسروی تردد کردند.

«فریبرز کرمی» روز سه‌شنبه افزود: از مجموع ترددهای انجام‌شده 14 هزار و 148 نفر مسافران ورودی بوده‌اند که از مجموع افرادی که وارد کشور شده‌اند، هشت هزار نفر مسافر ایرانی و 6 هزار نفر اتباع خارجی بوده‌اند.
کرمی اظهار کرد: همچنین از مجموع 15 هزار مسافری که از مرز رسمی خسروی از کشورمان خارج شده‌اند، تعداد 10 هزار نفر ایرانی و پنج هزار نفر خارجی بوده‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: ساعات مجاز تردد از مرز رسمی خسروی از هفت صبح تا ساعت 17 است که در این ساعات زائران می‌توانند با در دست داشتن گذرنامه معتبر، از مرز خسروی به عراق عزیمت کنند.
وی افزود: هم‌اکنون تعداد زائران به‌صورت روزانه از پایانه مرزی خسروی برای عزیمت به عراق متغیر است و خروج زائران از این گذرگاه بین‌المللی هم انفرادی و هم به‌صورت کاروانی انجام می‌شود.
وی در پایان درباره تردد زوار در اربعین از پایانه مرزی خسروی گفت: با روحیه‌ای که در مسئولان برای آماده‌سازی شرایط و زیرساخت‌های لازم جهت تردد زائران اربعین حسینی (ع) وجود دارد، تلاش می‌شود با هماهنگی‌های لازم امسال شاهد تردد بخش زیادی از زائران از پایانه مرزی خسروی باشیم.

شناسه خبر 69722