شناسه خبر:70194
1402/3/24 09:47:25
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان اعلام کرد:

اضافه شدن 1500 هکتار زمین به شهرک‌های صنعتی همدان تا سه ماه آینده

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه در شهرک‌های صنعتی تقاضامحور همدان، بهار و ملایر دچار کمبود زمین هستیم، گفت: تا سه ماه آینده یک‌هزار و 500 هکتار اراضی جدید به شهرک‌های صنعتی استان همدان اضافه خواهد شد.

مصطفی حقیقی با اشاره به وجود سه هزار هکتار اراضی مفید و غیر مفید در شهرک‌های صنعتی استان، اظهار کرد: از ابتدای شهریورماه 1401 ایجاد یک‌هزار و 500 هکتار اراضی جدید در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: 400 هکتار در شهرستان بهار، 650 هکتار در شهرستان همدان و 500 هکتار در شهرستان ملایر درنظر گرفته شده است که تا سه ماه آینده قطعی خواهد شد.
این مقام مسئول با اشاره به توسعه شهرک‌های صنعتی در استان همدان، خاطرنشان کرد: توسعه شهرک‌های صنعتی در دستور کار است؛ به‌طوری که به هرکدام از شهرستان‌های اسدآباد، قروه درجزین، رزن و تویسرکان 50 هکتار اضافه خواهد شد.
حقیقی با بیان اینکه کارهای مطالعاتی شهرک سیر انجام شده است، اظهار کرد: درصورتی که سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان مباحث فنی را مرتفع کنند، حاضریم در یک ماه آینده کار عملیاتی را آغاز کنیم.

شناسه خبر 70194