شناسه خبر:70832
1402/4/10 10:59:42

مدیر اداره جمع آوری اموال تملیکی استان ایلام گفت: در سال جاری 18 پرونده در اموال تملیکی استان ایلام تعیین تکلیف شده است.

نجم‌الدین موسی‌نژاد در حاشیه بازدید سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام و نماینده دادستان عمومی و انقلاب از انبار اموال تملیکی استان، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 75 فقره پرونده قاچاق تشکیل شده که 18 مورد از آنان تعیین تکلیف شده است.

وی عنوان کرد: در مجموع با توجه به پرونده‌های مانده از قبل تعداد پرونده‌های موجود 394 فقره به ارزش 521 میلیارد ریال هستند.

وی افزود: در سال گذشته در مجموع تعداد 578 فقره پرونده به ارزش 861 میلیارد ریال تعیین تکلیف شده که تعداد 357 فقره پرونده به ارزش 108 میلیارد ریال مربوط به فروش بوده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام نیز با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه در خصوص تعیین تکلیف اموال انبارهای جمع آوری و فروش اموال تملیکی، گفت: یکی از مواردی که باید در اسرع وقت پیگیری شود وضعیت کالاهای فاسد شدنی است.

اسماعیل قمری افزود: یکی از مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد این است که فروش اموال تملیکی بعد از مراحل قضایی و تعزیراتی زمان زیادی می‌برد که استفاده از سامانه الکترونیکی حراج می‌تواند این روند را تسریع کند.

 

 

شناسه خبر 70832