شناسه خبر:70869
1402/4/11 09:00:20
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان:

بانک‌های همدان از تولیدکنندگان حمایت کنند

سپهرغرب، گروه خبر: معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: بانک‌های همدان از تولیدکنندگان با اعطای تسهیلات حمایت کنند.

اسدالله ربانی‌مهر روز شنبه در ادامه بازدیدهای هفتگی از واحدهای تولیدی در راستای حمایت از تولید، از یک واحد تولیدی در منطقه امزاجرد بازدید کرد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان در این بازدید ضمن تأکید بر لزوم همکاری و همراهی بانک‌ها با تولید کنندگان، اظهار کرد: بانک‌های همدان در حوزه مشاغل خانگی عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند، اما در حوزه تسهیلات تبصره 16 و تبصره 18 باید کم‌کاری گذشته را جبران کنند.
وی افزود: در سه ماه نخست سال جاری شاهد رشد 50 درصدی در پرداخت تسهیلات تبصره 16 در شهر همدان بودیم.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان با اشاره به لزوم حمایت بیشتر بانک‌ها از تولیدکنندگان، گفت: بانک‌ها حمایت از مشاغل خانگی و کسب‌وکارها را در اولویت قرار دهند و در اعطای تسهیلات نگاه حمایتی داشته باشند.
ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: عملکرد بانک‌ها و ادارات شهرستان در حوزه حمایت از تولید و اشتغال‌زایی را در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری پیگیری و رصد می‌کنیم.
وی با بیان اینکه روستاها برای توسعه و ماندگاری مردم نیازمند حمایت مالی و معنوی هستند، بیان کرد: اگر دنبال توسعه روستاها هستیم، باید از کارآفرینی و اشتغال‌زایی حمایت کنیم.
معاون فرماندار همدان عنوان کرد: وجود یک بانوی کارآفرین در هر روستا کمک بزرگی به توسعه آن بوده و نمونه‌اش همین کارگاه بهرامی است که می‌تواند الگوی خوبی برای مشاغل خانگی و تولیدی باشد.

شناسه خبر 70869