شناسه خبر:71072
1402/4/15 08:56:13

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار سنندج گفت: با عنوان اینکه قانونمندی و شفاف‌سازی و انجام وظیفه درست و دوری از هر نوع تخلفی اعتماد جامعه را به هر مجموعه‌ای باز می‌گرداند، گفت: اجازه نمی‌دهیم که به خاطر حرکت اشتباه یک یا چند نفر آبرو و عزت مجموعه خدوم شهرداری زیر سؤال برود.

سیدانور رشیدی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که با محور تکریم بازنشستگان و تجلیل کارکنان نمونه شهرداری در راستای اهمیت خانواده و جوانی برگزار شد، با تبریک روز چهاردهم تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کرد: تمام نیروهای این نهاد از پاکبان‌ها تا کارمندان و کارکنان در مدیریت شهر نقش دارند و امیدوارم زحمات و تلاش‌های شما عزیزان در مجموعه شهرداری سنندج موجبات رضایتمندی شهروندان را در بالاترین سطح ممکن فراهم سازد.
وی با بیان اینکه اعتماد مردم به دستگاه شهرداری در حال به‌روزرسانی و آبدیت شدن است، عنوان کرد: این افزایش اعتماد و امیدآفرینی حاصل تلاش شبانه‌روزی تک تک شما عزیزانی است که در پازل خدمات شهری و مدیریت شهری نقش‌آفرینی می‌کنید.
وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این برنامه قدردانی از سال‌ها تلاش بازنشستگانی است که در این مجموعه به شهر و شهروندان خدمت کرده و امروز نیز تجربیات آن‌ها نقشه راه برای کسانی است که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.
شهردار سنندج با بیان اینکه قدردانی از کارکنان نمونه با توجه به نقش آن در ترغیب و تشویق هرچه بیشتر نیروی انسانی به‌عنوان بزرگترین و مهم‌ترین سرمایه هر مجموعه و سازمانی است، عنوان کرد: اگر می‌بینیم امروز شهردارب در گوشه گوشه شهر سنندج مشغول خدمت و خدمات را به محل زندگی و کسب و کار مردم نزدیک کرده است حاصل زحمت شهرداری‌های مناطق و روسای سازمان‌هاست.
رشیدی با عنوان اینکه امروز شور و نشاط عمرانی در شهر ایجاد شده است، گفت: انقلاب عمرانی در سطح شهر سنندج شکل گرفته که این مهم حاصل یک کار گروهی است و همه در کنار هم توانسته‌ایم بستر خدمت را در شهر فراهم سازیم.
وی از همدای همه مسئولان دستگاه‌های مختلف در کنار هم برای خدمت در شهر و استان گفت و افزود: تا نقطه مطلوب فاصله داریم همه تلاشمان را برای افزایش رضایتمندی مردم در بالاترین حد مطلوب بکار گرفته و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
وی اضافه کرد: شناسایی نقاط ضعف و تلاش برای تقویت نقاط قوت در عرصه خدمت از اولویت‌های مهمی است که در شهرداری سنندج دنبال می‌شود و در این راستا نیاز به همفکری تک تک شهروندان هستیم.
شهردار سنندج افزود: با خدمت‌رسانی مطلوب و تلاش شبانه‌روزی زمینه اعتماد بیشتر مردم را به مجموعه فراهم کرده و این مهم را تا نقطه نهایت ادامه خواهیم داد.
رشیدی با تأکید براینکه قانونمندی و شفاف‌سازی و انجام وظیفه درست و دوری از هر نوع تخلفی اعتماد جامعه را به هر مجموعه‌ای باز می‌گرداند، گفت: اجازه نمی‌دهیم که به خاطر حرکت اشتباه یک یا چند نفر آبرو و عزت مجموعه خدوم شهرداری زیر سؤال برود.
وی با بیان اینکه الگو و سرمشق دولت تلاش در مسیر خدمت با تأکید بر اصل شفاف‌سازی، امیدآفرینی و اعتمادسازی در جامعه است، گفت: تمام تلاش ما این است که این اعتماد شکل گرفته ارتقا پیدا کند و در این راستا به‌صورت جهادی همه توان خود را به کار گرفته ایم.
شهردار سنندج اضافه کرد: شعار بدون عمل نمی‌دهیم و امیدواریم با لطف عنایت الهی، حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان و تلاش شبانه‌روزی مجموعه شاهد اتفاقات بزرگ در سطح شهر باشیم.
رشیدی با اشاره به برخی برنامه‌های شهرداری در حوزه‌های عمرانی، رفاهی، خدماتی و توسعه فضای سبز اذعان کرد: اجرای بیش از چند هزار میلیارد پروژه سرمایه‌گذاری، اجرای پروژه‌های عمران شهری با محور رفع مشکلات ترافیکی و اجرای بیش از 143 هکتار فضای سبز در قالب پارک‌های بزرگ مقیاس در سطح شهر فعالی و این موضوع سنندج را به انقلاب بزرگ در اجرای اقدامات عمرانی تبدیل کرده است.
وی در ادامه از رونمایی از کارت رفاهی برای کارکنان شهرداری سنندج خبر داد و گفت: این کارت هرچند ماه یک بار شارژ می‌شود و در کنار این مهم موضوع مسکن‌دار شدن کارکنان مجموعه شهرداری را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.
شهردار سنندج اضافه کرد: از همین امروز تا پایان‌ماه به کل مدیران و صاحب منصب‌هایی که در خانه‌های سازمانی شهرداری ساکن هستند می‌خواهیم این ساختمان‌ها را تخلیه و در اختیار کارکنانی که در خانواده خود دارای افراد معلول و یا بیماری صعب‌العلاج هستند قرار گیرد.

شناسه خبر 71072