شناسه خبر:71421
1402/4/24 08:54:13

سپهرغرب، گروه خبر: صبح روز پنجشنبه آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث سرای کودکان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان با مشارکت خیر نیک‌اندیش سیدمحمد ذوالفقاری و بانو ماهرخ ذوالفقاری در راستای حمایت از نهاد خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان در این مراسم با بیان اینکه جمعی از مسئولان و نونهالان مهد کودک فعلی دانشگاه علوم پزشکی به امید تربیت نسلی متفکر و خدمت‌رسان به مردم کشور دور هم گِرد آمده‌اند، اظهار کرد: از خیرین این پروژه به‌ویژه مهندس ذوالفقاری که از سال‌های گذشته در پروژه‌های مختلف منشأ خیر بودند و یادگارهای بسیاری از خود به‌جا گذاشتند، قدردانی می‌کنیم.
محمدمهدی مجذوبی آغاز زندگی اجتماعی افراد را دوران حضور در مهد کودک دانست و گفت: فضای سرای کودکان دانشگاهیان دانشگاه در آینده آنان تأثیرگذار است و مربیان در فضای بهتری برنامه‌های متنوع اجرا می‌کنند.
وی با اشاره به عدم امکان توسعه مهد کودک فعلی، عنوان کرد: مهد کودک دانشگاه نیازمند وضعیت مناسب‌تری است تا شاهد حضور حداکثری فرزندان دانشگاهیان در این محل باشیم.
علیرضا توقیری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان نیز از زحمات شکری‌پور، مشاور امور بانوان و خانواده، شکری، مدیر مشارکت‌های دانشگاه، طاهری، مدیر دفتر فنی دانشگاه و دیگر مسئولان و بانیان این پروژه خیرساز قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش‌ها بر این است اقدامات درخوری به مردم استان ارائه شود که امیدواریم همواره سربلند باشیم.

شناسه خبر 71421