گروه رسانه ای سپهر

آخرین اخبار:
شناسه خبر:72036
استاندار همدان:

رضایت‌مندی مردم ملاک ارزیابی‌ دستگاه‌های اجرایی است

رضایت‌مندی مردم ملاک ارزیابی‌ دستگاه‌های اجرایی است
به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز یکشنبه در جلسه‌ شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهار کرد: رضایت‌مندی عمومی مردم و آثار و نتایج عملکرد دستگاه‌ها در ارزیابی‌ها حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: ارزیابی‌های اولیه در راستای برگزاری جشنواره شهیدرجایی که از مهم‌ترین اقدامات توسعه مدیریت استان بوده، درحال پیگیری است.

استاندار همدان گفت: اهداف و برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمیِ ایران قوی باید در عملکرد دستگاه‌های اجرایی محقق شود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه خدمات هوشمند و غیر حضوری در ارائه خدمات باکیفیت مؤثر است، افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دستگاه‌های اجرایی باید منجر به بهبود کیفیت ارائه‌ خدمات به مردم شود.

استاندار همدان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید با ارائه‌ خدمات غیر حضوری در قالب پنجره واحد، تا حد ممکن از رفت‌وآمدهای زائد مردم پیشگیری کنند.

استاندار همدان گفت: اگر درخواست ارباب رجوع مطابق قانون و ضوابط نبود، کارشناسان دستگاه‌های اجرایی باید با تواضع و خشوع پاسخ دهند.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: جشنواره شهیدرجایی باعث تشویق دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات باکیفیت به عموم مردم می‌شود.

 

ارسال نظر

سوال: کوچک‌ترین سیاره؟ Atarod

*شرایط و مقررات*
کلمه امنیتی را بصورت حروف فارسی وارد نمایید
بعنوان مثال : پایتخت ارمنستان ؟ ایروان
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار