استاندار همدان:
رضایتمندی مردم ملاک ارزیابی دستگاههای اجرایی است
سپهرغرب-گروه خبر:استاندار همدان گفت: بهبود عملکرد و رضایتمندی عمومی مردم باید در دستور کار دستگاههای اجرایی باشد، چراکه رضایتمندی در جشنواره شهیدرجایی ملاک ارزیابیها است.
وی ادامه داد: ارزیابیهای اولیه در راستای برگزاری جشنواره شهیدرجایی که از مهمترین اقدامات توسعه مدیریت استان بوده، درحال پیگیری است.
استاندار همدان گفت: اهداف و برنامههای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمیِ ایران قوی باید در عملکرد دستگاههای اجرایی محقق شود.
قاسمیفرزاد با بیان اینکه خدمات هوشمند و غیر حضوری در ارائه خدمات باکیفیت مؤثر است، افزود: برگزاری کارگاههای آموزشی در دستگاههای اجرایی باید منجر به بهبود کیفیت ارائه خدمات به مردم شود.
استاندار همدان ادامه داد: دستگاههای اجرایی باید با ارائه خدمات غیر حضوری در قالب پنجره واحد، تا حد ممکن از رفتوآمدهای زائد مردم پیشگیری کنند.
استاندار همدان گفت: اگر درخواست ارباب رجوع مطابق قانون و ضوابط نبود، کارشناسان دستگاههای اجرایی باید با تواضع و خشوع پاسخ دهند.
قاسمیفرزاد اظهار کرد: جشنواره شهیدرجایی باعث تشویق دستگاههای اجرایی برای ارائه خدمات باکیفیت به عموم مردم میشود.
شناسه خبر 72036