شناسه خبر:72265
1402/5/17 11:33:11

سپهرغرب -گروه خبر:فرماندار مهران با بیان اینکه پارکینگ بزرگ اربعین مهران ظرفیت پارک 100 هزار خودرو را داراست، گفت: تمهیدات لازم برای پارک 180 هزار خودرو با احتساب پارکینگ‌های خصوصی و دولتی در شهر مهران فراهم شده است.

علی عباس شفیعی روز دوشنبه اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 80 هزار خودرو در پارکینگ بزرگ اربعین مهران پارک شده بود.

وی با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده‌شده امسال شاهد افزایش میزان پارک خودروهای زوار اربعین حسینی در پارکینگ بزرگ اربعین مهران خواهیم بود، افزود: امسال 25 هکتار دیگر به ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین با عنوان پارکینگ اربعین شماره دو برای پارک خودروهای زوار اضافه شده است.

فرماندار مهران یادآور شد: بر این اساس پارک 20 هزار خودرو در سال جاری به ظرفیت پارکینگ اربعین اضافه شده، تصریح کرد: علاوه بر افزایش پارک خودرو در این پارکینگ، دیگر ظرفیت‌های این آن، در حوزه‌های بهداشتی و خدماتی نیز افزوده است.

شفیعی یادآور شد: در پارکینک اربعین شماره یک 70 چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه به مساحت 420 مترمربع و در پارکینگ شمار دو نیز 70 چشمه سرویس بهداشتی و نماز خانه به مساحت 420 متر مربع و همچنین 24 برج نوری در حال احداث است.

وی نصب دوربین مداربسته، ایجاد روشنایی در محوطه پارکینگ، محصور کردن اطراف پارکینگ بزرگ اربعین را از دیگر اقداماتی برشمرده که برای پارک خودروهای زوار اربعین حسینی انجام شده است.

فرماندار مهران خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که پارکینگ‌های شماره یک و دو اربعین در مهران ظرفیت پارک بیش از 100 هزار خودرو را داشته باشند.

 

شناسه خبر 72265