شناسه خبر:73003
1402/6/6 09:38:32

سرپرست وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد به دنبال دادن میزبانی رویدادهای ورزشی به شهرهایی هستیم که ظرفیت برگزاری آن را دارند.

کیومرث هاشمی پس از پایان مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در شهر ارومیه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از عالی‌ترین مقام استان آذربایجان غربی تشکر می‌کنم که میزبانی خوبی را از مسابقات قهرمانی آسیا داشتند و از فدراسیون والیبال هم تشکر می‌کنم که این فرصت را برای این استان فراهم کرد که میزبان رویداد باشد.

او ادامه داد: یکی از سیاست‌های دولت و وزارت ورزش این است که میزبانی مسابقات ورزشی را به شهرهایی ببرد که ظرفیت برگزاری آن را به‌لحاظ داشتن بازیکنان تیم ملی و امکانات و زیرساخت‌ها دارند. آذربایجان غربی و ارومیه مهد والیبال بوده و این رشته مورد علاقه مردم شهر است. بازیکنان ارومیه در تیم ملی حضور دارند و ما استقبال می‌کنیم فدراسیون‌ها میزبانی را به شهرهای دیگر ببرند.

هاشمی درباره احداث سالن 12 هزار نفری در ارومیه گفت: استاندار در این مورد مکاتبه کرد و ما بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم. این ظرفیت واقعاً در این شهر وجود دارد؛ همچنین شأن این شهر بالاتر از آن است و باید امکانات بهتری برایش فراهم شود.

 

 

شناسه خبر 73003