شناسه خبر:73011
1402/6/6 09:56:29
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

تعمیر و راه‌اندازی 95 درصد از سیستم‌های روشنایی محورهای همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از تعمیر و راه‌اندازی 95 درصد از سیستم‌های روشنایی محورهای استان همدان هم‌زمان با ایام اربعین حسینی خبر داد.

ب️ه گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، مهرداد آهکی️ اظهار کرد: عملیات تعمیر و راه‌اندازی سیستم‌های روشنایی محورهای استان همدان با فعالیت دو گروه امانی و یک گروه پیمانی از ابتدای سال جاری شروع شده بود که طی این مدت 95 درصد تعمیر، سرویس و راه‌اندازی شده‌اند و در همین راستا نیز 13 مورد روشنایی مقطعی در تقاطع‌ها و نقاط پُرتصادف نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به سفرهای زائران امام حسین (ع)، افزود: پیش‌بینی می‌شود اغلب سفرهای زوار به‌علت گرمای هوا در طول شب انجام شود و به همین منظور نقش سیستم‌های روشنایی برای اتقای ایمنی راه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

آهکی تصریح کرد: طی دو ماه گذشته 21 کیلومتر روشنایی در طول محور همدان-کرمانشاه راه‌اندازی شد؛ همچنین عملیات نصب سیستم روشنایی در گردنه اسدآباد به طول 14 کیلومتر به‌طور کامل انجام شده و درحال بهره‌برداری است.

️وی اظهار کرد: هم‌اکنون در طول محورهای استان همدان 120 کیلومتر سیستم روشنایی نصب شده و 45 کیلومتر دیگر نیز در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار دارد و امیدواریم درصورت تأمین اعتبارات مورد نیاز این 45 کیلومتر سیستم روشنایی در طول راه‌های استان همدان نصب شده و به بهره‌برداری برسند.

 

شناسه خبر 73011