شناسه خبر:75214
1402/8/7 13:06:50

سپهرغرب-گروه خبر:مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از اجرای برنامه‌های این سازمان در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین خبر داد و در این زمینه به سامان‌دهی شبکه مبلغین اشاره کرد.

حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی همدان در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: برنامه‌های ما در سازمان تبلیغات اسلامی همدان برای رسیدن به چهار هدف تنظیم و برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: هدف نخست، بحث سازمان‌دهی علاقه‌مندان حمایت از فلسطین است که در استان باید به آن توجه شود، در این زمینه پاتوق‌هایی برای فعالیت‌های شبانه‌روزی علاقه‌مندان حمایت از فلسطین باید ایجاد شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان تشریح کرد: در این خصوص طبق پیشنهادی مطرح شد که نمازخانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان محل رفت‌وآمد دغدغه‌مندان و فعالان این عرصه باشد.
 
حجت‌الاسلام ارتقایی اضافه کرد: کار ثبت‌نام از علاقه‌مندان حمایت از فلسطین نیز توسط این سازمان درحال پیگیری است.
 
این مقام مسئول در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه کار تخصصی حوزه ما ایجاد سازوکار اعزام سخنران در محافل مردمی و نخبگانی است، تصریح کرد: این کار درحال انجام است.
 
حجت‌الاسلام ارتقایی اظهار کرد: یک نمونه این روند، ایجاد یک غرفه در نماز جمعه همدان بود.
 
وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف ما بحث تبیین وضعیت موجود فلسطین و پاسخ به شبهات مطرح در این موضوع است، افزود: در این زمینه یک اتاق عملیاتی جنگ روایت‌ها باید شکل بگیرد؛ به این ترتیب به دنبال آن هستیم تا یک مرکزی داشته باشیم و چنین گفت‌وگویی‌هایی را دنبال کنیم تا رفع شبهات شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان همچنین تولید محتوا، سامان‌دهی شبکه مبلغین و مربیان قرآن و مادحین و سخنرانان را از دیگر برنامه‌های این سازمان دانست و گفت: مطالبه‌گری از سازمان‌های رسمی و مجمع حقوقدانان انقلابی و یک‌سری پیگیری‌ها در سطح ملی و بین‌المللی حقوقی و قضائی نیز باید انجام شود.
 
وی تصریح کرد: از سوی دیگر، ایجاد پاتوق در میادین اصلی شهر برای پرسش و پاسخ نیز در دستور کار قرار گرفته و این مهم، در نماز جمعه آغاز شده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اضافه کرد: بنا داریم در جاهای دیگر به‌ویژه میادین اصلی و عمومی استان نیز ایجاد چنین پاتوق‌هایی را داشته باشیم.
 
این مقام مسئول در ادامه گفت‌وگو هدف دیگر را انعکاس حمایت‌های مردم ایران از مردم فلسطین برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه، موضوع در فضای مجازی دنبال می‌شود و محتواسازی‌های خوبی صورت گرفته است.
 
وی بحث جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع میدانی با پیوست رسانه‌ای و اجتماعی را از دیگر برنامه‌های اهدافی این سازمان دانست و گفت: بحث مخاطب‌شناسی بین‌الملل برای هدفمند کردن تولید با ابعاد بین‌المللی، مد نظر قرار گرفته است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: هدف چهارم ما نیز افزایش فشار افکار عمومی دنیا بر رژیم صهیونیستی است، در این زمینه بنا شد تا مطالبه‌ها با صدور بیانیه‌های چندملیتی مطرح شوند.
 
 

شناسه خبر 75214