شناسه خبر:76237
1402/9/2 10:51:20

فرمانده انتظامی ملایر از پلمب یک واحد صنفی تالار پذیرایی متخلف در این شهر خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان در پی اطلاع از تخلفات صورت‌گرفته در یکی از تالارهای پذیرایی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «احمد ساکی» روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در بررسی‌های صورت‌گرفته توسط مأموران مشخص شد که متصدیان تالار برخلاف مقررات صنفی و موازین شرعی، اقدام به برگزاری مراسم‌ها به‌صورت مختلط و استفاده از گروه‌های غیر مجاز کرده‌اند.

وی افزود: در این ارتباط پس از هماهنگی با مرجع قضائی، این تالار پلمب شد و متخلفان به مرجع قضائی معرفی شدند.

* پلمب 2 واحد صنفی در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از پلمب دو واحد صنفی متخلف در اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در راستای سامان‌دهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، مأموران پلیس امنیت عمومی از تعدادی واحدهای صنفی ملایر بازدید کردند.

سرهنگ ساکی ادامه داد: در اجرای این طرح دو واحد صنفی متخلف پلمب شدند و به متصدیان سه واحد صنفی تذکر داده و تعهدات لازم از آنان گرفته شد.

وی گفت: با توجه به تداوم و تشدید این برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی، از عموم شهروندان درخواست داریم درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

شناسه خبر 76237