شناسه خبر:76288
1402/9/4 11:58:46

همزمان با هفته بسیج به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرندیه دو واحد منزل مسکونی در روستای کبود کمر بخش خرقان تکمیل و تحویل ولی نعمتان انقلاب شد.

همزمان با هفته بسیج به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرندیه دو واحد منزل مسکونی در روستای کبود کمر بخش خرقان تکمیل و تحویل ولی نعمتان انقلاب شد.

فرمانده سپاه زرندیه در آیین واگذاری این واحدها با بیان اینکه این واحدهای مسکونی به مساحت 64 متر مربع و بالغ بر 350 میلیون تومان هزینه در برداشته است، اظهار داشت: این منازل طی مدت 8 ماه به همت بسیج سازندگی سپاه زرندیه و بسیجیان گروه‌های جهادی تکمیل شده است.

محسن صادقی افزوود: یک واحد دیگر نیز در روستای مصرقان در حال تکمیل است و انشالله این واحد نیز در دهه فجر تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج تصریح کرد: در این هفته بیش از 120 عنوان برنامه به همت اقشار مختلف بسیج و سازمان‌ها و ارگان‌های شهرستان برگزار خواهد شد که از جمله آنها عبارتند از برگزاری اولین یادواره شهدای بسیج شهرستان، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری یادواره‌های خانگی و محله، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدائی، همایش بزرگ یاد یاران، برگزاری نشست‌های روشنگری و اجتماع بزرگ بسیجیان می‌باشد.

گفتنی است حضور کاروان لبخند احسان در خرقان نیز از دیگر برنامه‌های امروز هفته بسیج در زرندیه بود.

همزمان با هفته بسیج به همت بسیجیان گروه جهادی شهدای گمنام، شبکه بهداشت و درمان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کاروان لبخند احسان به مناطق کم برخوردار بخش خرقان در روستای چلسبان اعزام شدند.

در این کاروان، خدمات رایگان دندانپزشکی به مردم شریف روستای چلسبان ارائه شد.

 

 

شناسه خبر 76288