شناسه خبر:76386
1402/9/6 11:45:38

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست منطقه پنج شهرداری همدان از سامان‌دهی نمای بانک ملی میدان امام (ره) خبر داد و گفت: قرار است جمع‌آوری زواید بصری و الحاقات و رنگ‌آمیزی نما طبق طرح قدیم باشد.

میلاد کریمی صبح روز گذشته در جمع خبرنگاران سامان‌دهی بازار را از اقدامات خوب و قابل دفاع شهرداری دانست و اظهار کرد: در ماه‌های اخیر اقدامات خوبی در راسته‌بازارهای قدیمی و سنتی همدان، طراحی و نصب سایبان‌ها، جداره و حذف‌ الحاقات و زواید بصری صورت گرفته و برای هر راسته طرح قابل توجیه و مناسب طراحی شده است.وی به یکی از اقدامات مثبت در حوزه جداره‌سازی راسته‌بازارهای همدان اشاره کرد و گفت: با نظر میراث فرهنگی شرکت عمارت خورشید به‌عنوان شرکت مشاور طرح بازار انتخاب شده و برای هر راسته طرح جداگانه تدارک دیده‌ایم؛ مقرر شده کسبه طرح‌های مربوط به سایبان و اجرای جداره را اجرا کنند.

سرپرست شهرداری منطقه پنج همدان افزود: شهرداری طراحی ویژه هر راسته‌بازار را در قالب بنر معرفی کرده و به کسبه بازار توصیه شده طبق طرح‌های معرفی‌شده اقدام به جداره‌سازی کنند.

وی با تأکید بر همراهی کسبه با طرح‌های بازار در راستای ایجاد یک بازار زیبا، تصریح کرد: در غیر این صورت شهرداری همدان طبق ماده 110 و 55 اقدام به جمع‌آوری زواید و الحاقات خواهد کرد و تأکید بر این است طبق طرح‌های مشاور جداره‌سازی راسته‌ها انجام شود.

کریمی به سامان‌دهی نمای بانک ملی میدان امام (ره) همدان اشاره کرد و گفت: طبق صحبت‌های صورت‌گرفته با بانک ملی قرار است این بانک نسبت به جمع‌آوری زواید بصری و الحاقات و رنگ‌آمیزی نما طبق طرح قدیم، اقدام کند.

شناسه خبر 76386