شناسه خبر:76773
1402/9/15 09:32:12
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان خبر داد:

پیگیری اختصاص تسهیلات نانوایی‌های همدان قبل از پایان سال جاری

سپهرغرب، گروه خبر: معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان از پیگیری اختصاص تسهیلات نانوایی‌های همدان قبل از پایان سال جاری خبر داد.

اسدالله ربانی‌مهر در کارگروه آرد و نان شهرستان همدان با اشاره به لزوم حمایت از صنف نانوایی‌ها، گفت: تسهیلات ویژه نانوایی‌ها جهت تجهیز آن‌ها با هدف بهبود کیفیت نان توسط بانک سپه، اداره غله و اتحادیه نانوایان درحال پیگیری است تا در سال جاری عملیاتی شود و این تسهیلات کمک خوبی به نانوایان است.

وی افزود: نقاط مختلف شهر به‌لحاظ داشتن نانوایی به‌صورت کارشناسی بررسی شده است و در کارگروه آرد و نان وضعیت نانوایی‌ها در نقاط مختلف شهر را بررسی می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان اظهار کرد: شهرداری همدان با توجه به وضعیت سرانه، در راه‌اندازی نانوایی در بعضی نقاط شهر که فاقد نانوایی هستند، همکاری کند.

ربانی‌مهر با بیان اینکه نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها تشدید می‌شود، گفت: هیچ‌گونه تخلفی پذیرفته نیست، البته نانوایی‌های فعال تشویق می‌شوند و سهمیه آرد بیشتری می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: با هدف مردمی‌سازی نظارت بر اجرای طرح هوشمندسازی توزیع یارانه آرد، مردم می‌توانند با مراجعه به وبسایت «Nazar.ir» به‌ازای هربار خرید نان، نظرات خود درخصوص کیفیت و قیمت نان، بهداشت و موارد دیگر نانوایی مورد نظر را ثبت کنند.

شناسه خبر 76773