شناسه خبر:77568
1402/10/5 13:41:37

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: یک هزار و 250 طرح دامپروری توسط کمیته امداد با حمایت هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی اختصاص پیدا کرده است.

محمد زارع دوشنبه 4 دی‌ماه در جلسه پیگیری تفاهم‌نامه بین ستاد و کمیته امداد در زمینه اجرای طرح‌های دامپروری استان، گفت: حضور و سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان می‌تواند درحوزه محرومیت‌زدایی و توسعه استان به‌خوبی نقش‌آفرینی کند.

وی، با بیان اینکه هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی با همکاری راهبران شغلی کمیته‌امداد در حوزه اعطای تسهیلات دامپروری در استان فعالیت و سرمایه‌گذاری می‌کند، افزود: 1250 طرح دامپروری توسط کمیته امداد با حمایت هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی برای استان سهمیه اختصاص پیدا کرده که اگر به‌خوبی اجرا شود قطعاً در این حوزه جهش شغلی و تولید خوبی ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، با تأکید بر اینکه اقدامات و رسالت کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام در یک سو بوده و مشارکت این دو نهاد به خوبی می‌تواند هم‌افزایی و نتیجه‌بخش بودن اقدامات را به عرصه ظهور برساند، ادامه داد: هدف اصلی اجرای این طرح کمک به حوزه روستایی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

زارع، با اشاره به اینکه به جد پیگیر حضور و سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان هستیم، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای محرومیت‌زدایی در استان استفاده خواهیم کرد.

وی، اضافه کرد: در اجرای طرح‌های دامپروری که توسط کمیته امداد و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرا می‌شود، تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید دام به متقاضیان واگذار می‌شود و از مهم‌ترین حسن‌های اجرای این طرح، حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از دامدار بعد از دریافت تسهیلات است.

شناسه خبر 77568