شناسه خبر:78039
1402/10/17 10:55:43

سپهرغرب، گروه خبر: معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی و گردشگری کردستان گفت: در راستای سامان‌دهی مراکز خدماتی در محورهای مواصلاتی، 21 نقطه در ورودی شهرها برای احداث سرویس‌های بهداشتی شناسایی‌ شده است.

آرمان وطن‌دوست اظهار کرد: در راستای سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی، در مرحله نخست ٥٠ تابلوی راهنمای سرویس بهداشتی در محورهای اصلی استان برای اطلاع‌رسانی گردشگران، مسافران و زائران نصب شد.

وی با بیان اینکه سامان‌دهی مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان ازجمله اولویت‌های این اداره‌کل است، افزود: در جلسه‌ای که برگزار شد از عملکرد سرویس‌های بهداشتی و ستاد اربعین استان اعلام رضایت شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان عنوان کرد: با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری کردستان، فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های استان، ٢١ نقطه در ورودی شهرها برای احداث سرویس‌های بهداشتی شناسایی شده است.

وطن‌دوست با اشاره به نصب بیش از ٢٠٠ برچسب رسیدگی به شکایات برای ارائه بهتر خدمات به گردشگران یادآور شد: مسافران و گردشگران می‌توانند هرگونه مشکل در تمامی سرویس‌های بهداشتی را با شماره 09629 در میان بگذارند که در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: بازدیدهای مستمر از سرویس‌های بهداشتی واقع در محورهای گردشگری استان برای تجهیز و رفع نواقص این واحدها با جدیت درحال انجام است.

 

شناسه خبر 78039