شناسه خبر:79229
1402/11/17 09:18:43

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از تایید صلاحیت 15 داوطلب دیگر انتخابات مجلس در استان خبر داد.

بهنام نظری، در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ نتایج جدید بررسی اعتراض برخی داوطلبان انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان، اظهار کرد: بر این اساس در استان مرکزی 15 داوطلب دیگر تأیید صلاحیت گرفتند و جمع نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون به 360 نفر رسید.
وی تصریح کرد: بر اساس اعلام شورای نگهبان در این مرحله در حوزه‌ انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان 6 نفر، در حوزه تفرش، آشتیان و فراهان 4 نفر، در حوزه خمین 2 نفر، در حوزه ساوه و زرندیه یک نفر، در حوزه محلات و دلیجان یک نفر و در حوزه شازند یک نفر به جمع نامزدها اضافه شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی اضافه کرد: در سه مرحله قبلی اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص بررسی اعتراض داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز 39 داوطلب از 6 حوزه انتخابیه استان مرکزی تأیید صلاحیت گرفته بودند.
نظری با اشاره به اینکه روند بررسی صلاحیت‌ها و رسیدگی به اعتراض داوطلبان توسط شورای نگهبان تا 20 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، افزود: طبق برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه 11 اسفند 1402 در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شناسه خبر 79229