شناسه خبر:79338
1402/11/21 10:10:48

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری شورای ائتلاف بر افراد توانمند اما گمنام، گفت: تشکل‌های سیاسی باید بستری برای تربیت نیروی انسانی شایسته جهت مدیریت آینده جامعه باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی روز گذشته در دیدار با رئیس و برخی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن تقدیر از تلاش همه کسانی که برای ایجاد حماسه‌ای دیگر در انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنند، اظهار کرد: شرکت در انتخابات مصداق بارز مشارکت مردم در سرنوشت کشورشان است.

وی در ادامه با اشاره به سابقه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: عملکرد این شورا در ادوار گذشته تقویت‌کننده انقلاب اسلامی بوده است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مردم به فهرستی که شما ارائه می‌کنید توجه می‌کنند، گفت: با وجود نقدهایی که مطرح می‌شود، فرایند خوبی برای تعیین کاندیداهای ائتلاف تمهید شده است

این مقام مسئول با تأکید بر لزوم دقت شورا در انتخاب افراد، افزود: یکی از ملاک‌های شما برای ارزیابی افراد نوع نگاه و تحلیل کاندیداها نسبت به مجلس شورای اسلامی باشد؛ چراکه کاندیدای نمایندگی مردم باید تصویر درست و عالمانه‌ای از مجلس و وظایف آن داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه شورای ائتلاف دارای ظرفیت‌های خوبی است که باید فعال شود، گفت: یکی از این ظرفیت‌ها تربیت نسلی متعهد و کارآمد برای تصدی مسئولیت‌ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی در ادامه بر ضرورت کادرسازی در تشکل‌های سیاسی تأکید کرد و افزود: شما باید فرایندی برای تشخیص نخبگان شایسته ایجاد کرده و این افراد را به مردم معرفی کنید.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد فضای مناسب جهت رویش‌ انقلاب اسلامی، افزود: ما نیاز به تربیت نیروهای انسانی زبده و کارآمد داریم؛ یکی از وظایف تشکل‌های برآمده از مردم ایجاد فضای مناسب جهت معرفی جوانان مستعد به جامعه است.

امام‌جمعه همدان ضمن تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری شورای ائتلاف بر افراد توانمند اما گمنام، گفت: تشکل‌های سیاسی باید بستری برای تربیت نیروی انسانی شایسته جهت مدیریت آینده جامعه باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شورای ائتلاف علاوه‌بر معرفی و حمایت از کاندیداها باید بعد از رأی آوردن آن‌ها بر عملکردشان نظارت کند، افزود: این خواست مردمی است که به تشکیلات شما اعتماد کرده و به فهرست شما رأی می‌دهند.

گفتنی است؛ در این دیدار محمد نباتی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های اعضای این تشکل در سطح استان پرداخته و روند انتخاب کاندیداهای شورای ائتلاف را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشریح کرد.

 

 

شناسه خبر 79338