شناسه خبر:79819
1402/12/5 12:18:01

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: در روستاها 171 هکتار زمین از اراضی منابع طبیعی برای تکمیل طرح‌های نهضت ملی مسکن الحاق شده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز پنجشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه در روستاها 171 هکتار زمین از اراضی منابع طبیعی برای تکمیل طرح‌های نهضت ملی مسکن الحاق شده است، اظهار کرد: تصویب الحاق 515 هکتار زمین در شهر ملایر جهت احداث دو شهرک ایمان و امید برای نهضت ملی مسکن، انجام شد.

وی اضافه کرد: متقاضیان جامانده از ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن در شهر ملایر می‌توانند با ظرفیت موجود در شهرک‌های ایمان و امید، ثبت‌نام کنند.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت بخش خصوصی برای برون‌سپاری طرح‌ها استفاده کنند، اظهار کرد: ارائه اموال مازاد و بی‌استفاده دستگاه‌های اجرایی برای مولدسازی مورد تأکید ویژه است و معاونت هماهنگی امور عمرانی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و اداره‌ کل امور اقتصادی و دارایی موظف هستند این موضوع را به‌طور ویژه پیگیری کنند.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: طرح‌های ناتمام بسیاری مانند سالن‌ها، زمین‌های ورزشی و استخرهایی که بیش‌ از دو دهه بلاتکلیف بودند، در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی وارد چرخه خدمت‌رسانی شده‌اند.

استاندار همدان تصریح کرد: تکمیل تمام طرح‌های نیمه‌تمام در حوزه ورزش‌وجوانان و آموزش‌وپرورش از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور، تملک دارایی و جذب اعتبارات توسط مدیران مورد تأکید است.

شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و امور عمرانی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان، فرماندار همدان، مدیران‌ کل دستگاه‌های اجرایی و اعضای این شورا برگزار شد.

شناسه خبر 79819