شناسه خبر:79928
1402/12/8 11:36:28
رئیس دانشکده فنی نهاوند اعلام کرد:

معرفی 8 طرح برتر رویداد ایده پارک نهاوند

رئیس دانشکده فنی حاج‌حشمت شهبازی نهاوند از برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی هشت طرح برتر رویداد ایده پارک در نهاوند خبر داد.

حمیدرضا حیدری اظهار کرد: در مناسبت‌های مختلف رویداد ایده پارک با هدف شناسایی استعدادهای نهفته و حمایت از آن‌ها در نهاوند برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه چهل‌وسومین دوره این رویداد با حضور مسئولان برگزار شد و در این مراسم صاحبان طرح‌ها ایده‌های خود را ارائه دادند و نقاط ضعف و قوت آن‌ها بررسی شد.

حیدری ادامه داد: طرح‌های قابل‌طرح در ایده پارک این دوره 34 طرح اولیه بودند که بعد از داوری اولیه 17 طرح باقی ماند و هشت ایده برتر معرفی و مشخص و از صاحبان این آثار قدردانی شد.

وی ابراز کرد: در پایان این رویداد پنج طرح به‌عنوان طرح برتر و سه طرح هم شایسته تقدیر شناخته شدند که با حضور مسئولان از صاحبان این طرح‌ها تجلیل و هدایایی به آن‌ها اهدا شد.

رئیس دانشکده فنی حاج‌حشمت شهبازی نهاوند اضافه کرد: تسهیلاتی از طرف مرکز رشد و پارک علم و فناوری برای طرح‌های مورد قبول درنظر گرفته می‌شود تا از آن‌ها حمایت شود. این تسهیلات با کارمزد کم در اختیار صاحبان ایده قرار می‌گیرد تا باعث اشتغال‌زایی و توسعه کسب‌وکار آن‌ها شود.

به گفته وی، این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، ورزشی، خدماتی و دیگر بخش‌ها مطرح شدند و صاحبان این ایده‌ها از مسئولان درخواست حمایت و مساعدت داشتند.

حیدری خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری نهاوند با هدف جذب و حمایت از افراد صاحب ایده در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی با تکیه‌ بر ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به پذیرش و جذب طرح‌های مبتنی بر فناوری و کارآفرینی می‌کند.

 

 

شناسه خبر 79928