شناسه خبر:79940
1402/12/8 13:28:31

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: طی 24 ساعته گذشته مصرف گاز بخش غیرصنعتی (خانگی و تجاری)، به 11 میلیون و 200 هزار مترمکعب رسیده است.

ناصر حسینی، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به بروز هوای سرد به کشور افزایش مصرف در تمامی بخش‌ها را داشتیم به طوریکه طی 24 ساعته گذشته مصرف گاز بخش غیرصنعتی (خانگی و تجاری) علی‌رغم اینکه روز تعطیل بوده به 11 میلیون و 200 هزار مترمکعب رسیده که نسبت به مدت مشابه ماه گذشته 5 درصد افزایش مصرف داشتیم.
وی از پایداری وضعیت شبکه‌ها سخن گفت و افزود: وضعیت فشار گاز و ایستگاه‌ها مطلوب است و هیچگونه افت فشاری نداریم و تاکنون محدودیتی برای صنعتی در هیچ بخشی اعمال نشده است تنها محدودیت‌های از سوی دیسپچینگ شرکت ملی گاز برای مشترکین فوق عمده تعریف شده است.
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه، رکورد مصرف در سال‌جاری را مربوط به 17 بهمن‌ماه به میزان 13 میلیون و 800 هزار متر مکعب عنوان کرد.
وی در پایان، با اشاره به ادامه نظارت‌ها و پایش‌ها از تمامی ادارات، گفت: با توجه به استقرار هوای سرد طی روزهای آتی از مردم درخواست داریم با مدیریت مصرف، رعایت الگوی مصرف و تنظیم دمای بخاری و وسایل سرمایشی از اتلاف انرژی و گاز جلوگیری تا تمامی مشترکان از این نعمت برخوردار باشند و صنایع هم امکان استفاده از سوخت پاک را داشته باشند.

شناسه خبر 79940