شناسه خبر:80018
1402/12/10 10:13:27

سپهرغرب، گروه خبر: معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: امسال با توجه به تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان، می‌بایست ضمن ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران، حرمت این ماه پربرکت و شئونات اسلامی در مراکز اقامتی و پذیرایی استان رعایت شود.

آرمان وطن‌دوست اظهار کرد: با توجه به تعطیلات عیدفطر و تعطیلات نوروز و همچنین رصدی که انجام شده، پیش‌بینی می‌شود کردستان نوروزی پرمسافر را داشته باشد.معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: تمام رستوران‌های بین‌راهی و مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و رستوران‌ها باید در این ایام با رعایت شئونات ماه مبارک و همچنین ضوابط و مقررات مربوطه، فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه دهند.

وی، از رشد مناسب اقامت گردشگران در تأسیسات گردشگری استان در سال‌جاری خبر داد و عنوان کرد: استان کردستان جزء استانهایی است که بیشترین رشد اقامت مسافران و گردشگران مقیم را داشته است.

وطن‌دوست با بیان اینکه ستاد خدمات سفر استان از ٢٥ اسفندماه ١٤٠٢ آغاز و تا ٢٣ فروردین‌ماه ١٤٠٣ ادامه دارد، یادآور شد: به‌منظور نظارت بر عملکرد و فعالیت واحدهای گردشگری و همچنین کنترل نحوه ارائه خدمات به مسافران، طرح ویژه بازدید نظارتی بر تأسیسات گردشگری استان آغاز شده و تا پایان این ایام ادامه خواهد داشت.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان بیان کرد: حضور مستمر و منسجم دستگاه‌های نظارتی نیز از جمله صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، تعزیرات، مرکز بهداشت، اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر ارگان‌های نظارتی در این ایام به‌منظور بازرسی کامل بر تمامی واحدهای صنفی و خدمات‌رسان لازم و ضروری است.

 

شناسه خبر 80018