شناسه خبر:80433
1402/12/20 10:59:14
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

درخشش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جشنواره ملی ثریا

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به درخشش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جشنواره ملی ثریا از رتبه اول کرمانشاه در اجرای پویش ملی غربالگری سلامت خبر داد.

قباد محمدی در نشست با معاونین آموزشی و توسعه مدیریت و منابع‌و مشاور و رئیس دفتر این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: کسب رتبه اول کشور در اجرای پویش ملی غربالگری سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بین 68 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور یکی از مهمترین موفقیت‌هایی بود که با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه همکاران به ویژه معاونت بهداشتی اتفاق افتاد و برگ زرین دیگری در کارنامه دانشگاه اضافه کرد.

وی موفقیت‌های کسب شده در علوم پزشکی کرمانشاه را حاصل تلاش و همکاری اعضای این دانشگاه دانست و افزود: درخشش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و امور بین الملل دانشگاه در جشنواره جایزه ملی ثریا و کسب دو عنوان «دانشگاه برتر» و «امور بین الملل برتر» در حوزه دانشجویان بین‌المللی در دومین جشنواره ملی ثریا در بین دانشگاه‌های سراسر کشور نیز از دیگر اتفاقات خوشایندی بود که مایه مباهات دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نخستین همایش بین‌المللی پوشش همگانی سلامت به عنوان موفق‌ ترین تجربه اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور معرفی شد.

محمدی در پایان تاکید کرد: در هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور و با حضور وزیر بهداشت و معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان واحد برگزیده حقوقی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری رازی نیز تقدیر شد.

شناسه خبر 80433