شناسه خبر:80488
1402/12/21 12:58:29

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی ایلام از کاهش 75 درصدی تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان در طرح نوروزی سال گذشته خبر داد و گفت: پلیس با تخلفات حادثه ساز برخورد و خودروهای متخلف تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف می‌شوند.

سردار جمال سلمانی روز یکشنبه در رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروزی استان ایلام بیان کرد: طرح نوروزی پلیس از 24 اسفند ماه تا 16 فروردین به مدت 19 روز توسط پلیس راه و راهور و سایر سازمان‌های خدمات‌رسان در محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح از 50 واحد گشت پلیس راه به همراه 20 گشت مشترک پلیس و سازمان‌های خدمات رسان با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و ایجاد امنیت و آرامش برای مسافران نوروزی استفاده می‌شود.

فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه در سایه همدلی و همکاری سایر دستگاه‌ها با پلیس شاهد کاهش 75 درصدی تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی بوده ایم، یادآور شد: پلیس در صدد است تا با هدف ایجاد رفاه و آرامش برای مسافران نوروزی با خودروهای هنجارشکن، شوتی، فاقد پلاک، پلاک مخدوش و خودروهای حادثه‌سازی که باعث وقوع حوادث برای خود و سایر رانندگان می‌شوند، با قاطعیت برخورد می‌کند.

سردار سلمانی با تأکید بر اینکه خودروهای توقیف شده در طرح نوروزی تا پایان تعطیلات در توقیف پلیس می‌مانند، گفت: از رانندگان و مسافران نوروزی انتظار داریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با پلیس در اجرای این طرح همکاری داشته باشند.

وی تأکید کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور بیشتر مردم در مکان‌های عمومی و تفریحی ماموران پلیس آماده تر از هر زمان دیگری در کنار آن‌ها برای حفظ آرامش و امنیتشان حضور خواهند داشت.

شناسه خبر 80488