شناسه خبر:80808
1402/12/28 11:49:26

سپهرغرب-گروه خبر: رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: خودروهای دارای تخلف‌های مخاطره‌آمیز تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهد شد.

سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: ازآنجاکه یکی از مهم‌ترین علل تصادفات در معابر درون‌شهری انجام تخلفات حادثه‌ساز توسط برخی رانندگان است، در طول سال 1402 بیش از 7 هزار دستگاه به دلیل سرعت‌بالای 140 کیلومتر، حرکات نمایشی، آلودگی صوتی، دوردور کردن، ایجاد صدای ناهنجار، پلاک مخدوش، حرکات مارپیچ و... در معابر درون‌شهری شناسایی و توقیف سیستمی شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد بیش از 2500 دستگاه در پارکینگ توقیف و پس از اعمال قانون، ثبت نمرات منفی و اخذ تعهد و آموزش‌های لازم ترخیص شده‌اند.

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: خودروهای که در ایام نوروز به دلیل انجام حرکات مخاطره‌آمیز فوق‌الذکر توسط پلیس توقیف شوند تا پایان تعطیلات نوروز (14 فروردین 1403) در پارکینگ نگهداری می‌شوند.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه یادآور شد: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس و با استفاده از تجهیزات هوشمند در طول شبانه‌روز با هرگونه تخلفات که امنیت روانی و جانی شهروندان را به خطر بیندازند گ برخورد می‌کنند.

شناسه خبر 80808