شناسه خبر:80814
1402/12/28 11:58:57

سپهرغرب-گروه خبر: معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز عرضه 85 تن گوشت قرمز منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان خبر داد.

  
سعید جوادی روز یکشنبه افزود: توزیع این میزان گوشت که در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در بازار گوشت بوده است از روز گذشته در سطح فروشگاه‌های زنجیره ای استان کرمانشاه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به نوسانات افزایشی در قیمت گوشت قرمز و اهتمام ویژه دولت در تامین سبد پروتئین خانوار با قیمت مناسب، سازمان جهاد کشاورزی نسبت به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد با قیمت مناسب در بازار کرمانشاه اقدام کرده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه 60 درصد این میزان گوشت در مرکز استان و 40 درصد نیز در سطح شهرستان‌ها توزیع می‌شود، گفت: قیمت گوشت قرمز منجمد وارداتی توزیعی بین 240 تا 290 هزار تومان شامل قلوه گاه، راسته و ران گوساله است.

جوادی اظهار کرد: یکی از ابزارهای موثر کنترل قیمت، تزریق گوشت قرمز و سفید منجمد با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌های استان است که از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و 900 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد توزیع شده است.

شناسه خبر 80814