شناسه خبر:80827
1403/1/15 11:44:51

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین فرمانده انتظامی ملایر از توقیف پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت مزاحم و جمع‌آوری تعدادی قلیان در اجرای طرح پاک‌سازی پارک‌ها و بوستان‌ها در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامحسین نوروزی از توقیف پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت مزاحم و جمع‌آوری تعدادی قلیان در اجرای طرح پاک‌سازی پارک‌ها و بوستان‌ها در این شهرستان خبر داد و در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در بوستان‌ها و پارک‌ها و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و افراد مزاحم این طرح با تلاش مأموران در سطح بوستان‌ها با بهره‌گیری از توان کلیه یگان‌های انتظامی شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد چهار دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو به‌علت ایجاد حرکات مخاطره‌آمیز از سوی راکبان، رانندگی مخاطره‌آمیز، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودروها، نصب غیر قانونی شیشه‌های دودی و دیگر مزاحمت‌های صورت‌گرفته توسط رانندگان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این مأموریت تعداد پنج عدد قلیان نیز در بوستان‌ها جمع‌آوری و تذکرات لازم به افراد و صنوف متخلف داده شد، تصریح کرد: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و به‌صورت مستمر اجرا می‌شود.

نوروزی در ادامه از دستگیری چهار سارق، پنج معتاد و توزیع‌کننده مواد مخدر و توقیف 15 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران کلانتری 11 این شهرستان خبر داد و گفت: طرح امنیت محله‌محور در راستای پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز و برخورد با مجرمان توسط مأموران کلانتری 11 شهرستان در تعدادی از محلات حوزه استحفاظی این کلانتری اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران یک سارق سیم برق، یک سارق مغازه، یک سارق منزل و یک سارق داخل خودرو را دستگیر کردند، همچنین مأموران در این طرح تعداد پنج معتاد و توزیع‌کننده مواد مخدر را به همراه مقادیری مواد مخدر دستگیر کردند و 15 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز در راستای پاک‌سازی پارک‌ها و بوستان‌ها توقیف و به پارکینگ منتقل و کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

شناسه خبر 80827