شناسه خبر:80832
1403/1/15 11:57:52

سپهرغرب، گروه خبر: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از جذب سه هزار و 54 حامی یتیم جدید از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

غلامرضا مجیدی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی است، اظهار کرد: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود، یاریگر آن‌ها باشند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال، سه هزار و 54 حامی نیکوکار برای ایتام و محسنین این استان جذب شد.

وی اشاره کرد: همچنین هم‌زمان با هفته اکرام ایتام (از ولادت حضرت امام حسن (ع) تا شهادت حضرت علی (ع)) برنامه‌ریزی جهت جذب حامی برای ایتام در قالب دو طرح «اکرام» و «محسنین» عملیاتی شد و هم‌وطنان به‌صورت مستقیم مبلغ چهار میلیارد و 640 میلیون تومان از ابتدای ماه مبارک به حساب ایتام واریز کردند.

مجیدی شمار فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را بیش از 15 هزار نفر برشمرد و افزود: مجموع حامیان این نهاد پیش از ماه مبارک رمضان 63 هزار خیر بودند که هم‌اکنون این رقم به بیش از 66 هزار نفر افزایش‌ یافته است.

وی با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌ بانکی اختصاصی هستند، تأکید کرد: تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌ حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود و همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند می‌توانند علاوه‌بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir یا ارسال عدد 81 به سرشماره 30003333 نیز استفاده کنند.

پایگاه‌های حامی‌یابی: حسینیه امام، مسجد جامع، امامزاده عبدالله، باغ بهشت، شاهزاده حسین، امامزاده یحیی و کلیه مساجد.

شناسه خبر 80832