شناسه خبر:80890
1403/1/15 16:58:39

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار در قالب طرح قرارگاه شهید آوینی به حوزه فرهنگ و هنر استان خبر داد.

 علی‌اصغر دریایی در جلسه شورای اداری ارشاد استان کردستان از اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار در قالب طرح قرارگاه شهید آوینی به حوزه فرهنگ و هنر استان خبر داد، اظهار کرد: سال گذشته فعالیت‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری خوبی در سراسر استان برگزار و مایه خوشحالی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شد.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی عرصه فرهنگ و هنر از جمله پلاتوهای سقز و دیواندره و نگارخانه هنر سنندج با وجود بودجه انقباضی با بهترین امکانات و تجهیزات تخصصی تکمیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: تالار مرکزی با اختصاص اعتبارات مناسب در حال اتمام است، ما به‌عنوان متولیان فرهنگ و هنر استان، باید مبلغ و مروج این موفقیت‌ها در میان مردم و اهالی فرهنگ و هنر باشیم.

دریایی گفت: امسال اعتبارات فرهنگی و هنری قابل توجهی به مبلغ 6 میلیارد تومان در قالب طرح قرارگاه شهید آوینی به حوزه فرهنگ و هنر استان اختصاص داده شده است.

وی پاسخ‌گویی به مردم را یادآور شد و عنوان کرد: تسریع در رفع و رجوع امور ارباب رجوع در اولویت قرار گیرد، لازم است همکاران ضمن رعایت حقوق همدیگر، به‌ویژه حقوق ارباب رجوع را در همه شرایط رعایت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد: از پیشنهادات همکاران در همه حوزه‌های مدیریتی، فرهنگی ‌و هنری استقبال می‌کنیم. 

 
 

شناسه خبر 80890