شناسه خبر:80901
1403/1/15 16:51:15

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از 29 اسفند پارسال تا 13 فروردین ماه سال جاری، 30 میلیون و 800 هزار لیتر بنزین در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد رشد داشت.

جهانبخش نوکانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین میزان مصرف بنزین در این مدت مربوط به شهرستانهای سنندج با هشت میلیون و 800 هزار لیتر و مریوان با چهار میلیون و 700 هزار لیتر مصرف بود.

وی با اشاره به مصرف بیش از 12 میلیون لیتر نفتگاز در این مدت، افزود: مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته با مالکان مجاری عرضه و تلاش رانندگان ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی، در این مدت همه 90 جایگاه عرضه فرآورده و 54 جایگاه CNG سطح استان به هموطنان خدمات ارائه دادند.

نوکانی ادامه داد: واحدهای عملیاتی و بازرسی پخش منطقه کردستان(کنترل ونظارت بازرگانی، خدمات مهندسی و روابط عمومی) به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان ومسافرین نوروزی در ایام تعطیلات نوروز با کنترل نامحسوس از همه جایگاه‌های سطح استان بستر مناسب برای تأمین و توزیع مطلوب مصرف سوخت فراهم کردند.

شناسه خبر 80901