شناسه خبر:81445
1403/1/29 23:30:59

گردشگری که بعد از ظهر سه‌شنبه در ارتفاعات روستای کلم شهرستان بدره بر اثر سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در این خصوص اظهار کرد: ساعت 16 و 5 دقیقه 28 فروردین‌ماه در پی تماس مردمی ‌با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر مصدوم شدن یک مرد 67 ساله در ارتفاعات روستای کلم شهرستان بدره بلافاصله تیم امداد و نجات شهرک ولیعصر به محل حادثه اعزام شدند.

حمزه محمدی‌مقدم افزود: نجاتگران اعزامی‌ پس از پیمودن مسافتی سخت و صعب‌العبور و دسترسی به مصدوم 67 ساله که بر اثر سقوط از ارتفاع از ناحیه مچ پا و قفسه سینه دچار شکستگی شده بود، گردشگر مصدوم را تثبیت و اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند.

وی گفت: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر با کمک نیروهای مردمی این گردشگر مصدوم شده را به پایین کوه منتقل و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام خاطرنشان کرد: ندای امداد 112 هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان است.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 81445