شناسه خبر:81723
1403/2/4 19:09:49

با اعطای رشته تخصصی مامایی به دانشکده پرستاری ملایر، رسماً مجوز ارتقای این دانشکده و تأسیس دانشکده علوم پزشکی در شهرستان ملایر صادر شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده، نماینده مردم ملایر در مجلس دراین‌باره اظهار کرد: ارتقای دانشکده پرستاری و تأسیس دانشکده علوم پزشکی در ملایر نقش مهم و راهبردی در توسعه زیرساخت‌های علمی و فنی حوزه بهداشت و درمان شهرستان خواهد داشت.

هادی بیگی‌نژاد با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده از سال گذشته تاکنون برای صدور مجوز و تأسیس این دانشکده در ملایر، مطرح کرد: دعوت از جمال‌الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت، باقری معاون آموزشی وزیر بهداشت، رحیمی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت بهداشت و دعوت‌های مکرر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و معاونان وی به ملایر، ازجمله این اقدامات بوده است.

وی رفع مشکلات مربوط به خوابگاه، تجهیزات تخصصی و ساختمان دانشکده پرستاری ملایر و دریافت مجوز و ایجاد سه رشته تخصصی جدید در دانشکده پرستاری ملایر که از ملزومات ارتقای آن به دانشکده علوم پزشکی است را از دیگر اقدامات با اهمیت در جهت ارتقای دانشکده پرستاری به علوم پزشکی برشمرد.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 81723