شناسه خبر:82859
1403/3/1 15:46:04
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

اعتبارات کم‌نظیر ورزش همدان در دولت سیزدهم

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: حضرت آیت‌الله رئیسی نگاه بسیار ویژه‌ای به جامعه ورزش داشتند و در دولت سیزدهم اعتبارات کم‌نظیری به ورزش همدان اختصاص یافت.

علی حقیقی با اشاره به شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه ایشان، اظهار کرد: خبر شهادت ایشان و هیئت همراه شوک بزرگ و تلخی را به کشور وارد کرد و باعث تأسف و تأثر جامعه بزرگ ورزش کشور شد.

وی افزود: به گفته مقام معظم رهبری واقعاً ایشان خستگی‌ناپذیر بود و یکی از مردمی‌ترین رئیس‌جمهورهای تاریخ کشورمان بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به نگاه بسیار ویژه ایشان به ورزش، گفت: نگاه و رویکرد دولت سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور به ورزش بسیار ویژه بود؛ اعتباراتی که در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی به ورزش همدان اختصاص پیدا کرد، بی‌نظیر و کم‌نظیر بود.

حقیقی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام که سال‌ها بر زمین مانده بود، در استان همدان و در سفر ریاست جمهوری با اعتبارات بسیار خوب تکمیل شدند.

وی با اشاره به تعطیلی اماکن ورزشی در استان همدان، بیان کرد: به‌دلیل شهادت خادم‌الرضا حضرت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه روزهای سه‌شنبه چهارشنبه، یکم و دوم خردادماه تمام اماکن ورزشی استان تعطیل بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: جامعه ورزش استان همدان در سوگ شهادت خادم‌الرضا و خادم جمهور ایران بسیار متأثر و سوگوار هستند.

حقیقی در پایان خاطرنشان کرد: این ضایعه غم‌انگیز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و تمام بازماندگان شهدا تسلیت عرض می‌کنم، این عزیزان در راه خدمت به مردم شهید شدند و بدون شک به گفته رهبر فرزانه هیچ خللی در امور کشور ایجاد نخواهد شد و خدمت مسئولان همچنان بدون توقف ادامه خواهد داشت.


منبع: خبرگزاری مهر

شناسه خبر 82859