شناسه خبر:83095
1403/3/8 15:45:51

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از کسب رتبه برتر کشوری راهداری همدان در کاهش تلفات جاده‌ای خبر داد.

مهرداد آهکی با اشاره به اینکه راهداری همدان رتبه یک کشور را در رفع نقاط حادثه‌خیز کسب کرده است، گفت: در سال گذشته 52 نقطه حادثه‌خیز مصوب به این اداره کل ابلاغ شد که 31 نقطه از این نقاط به‌طور کامل رفع حادثه شد و این درحالی است که 21 نقطه از این نقاط مورد تعهد سال 1402 بود.

آهکی تصریح کرد: طبق گزارش و آمار سازمان پزشکی قانونی استان همدان رتبه سوم کشوری در کاهش مصدومین و رتبه هفتم کشوری در کاهش جانباختگان حوادث رانندگی را در سال 1402 کسب کرده و این درحالی است که در مدت مشابه سال 1401 استان همدان رتبه 23 کشوری در کاهش مصدومین و رتبه 25 کشوری را در کاهش جان‌باختگان حوادث رانندگی برون‌شهری داشته است. بنابراین جهش 20 پله‌ای در کاهش مصدومین و 17 پله‌ای در کاهش جان‌باختگان حاصل شده است که این مهم حاصل حمایت و پشتیبانی تمامی مسئولین استانی و کشوری به‌خصوص استاندار محترم و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در تأمین به‌موقع اعتبارات است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان گفت: اولویت و هدف اصلی ما تداوم کاهش مصدومین و تلفات جاده‌ای است که با تأمین به‌موقع اعتبارات، تلاش‌های جهادی، همکاری دستگاه‌های مرتبط و نگاه ویژه مسئولین ذی‌ربط به راه‌های استان همدان حاصل خواهد شد.

شناسه خبر 83095