شناسه خبر:83170
1403/3/10 13:26:02

مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: در سال جاری ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان حوزه جنوب استان ایلام خریداری شده که تاکنون ۱۰ هزار تن از این محصول حمل شده است.

 حمیدرضا شکری مدیرکل تعاون روستایی ایلام در بازدید از مراکز خرید گندم حوزه جنوبی استان، گفت: در سال جاری شرکت‌های تعاونی روستایی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان حوزه جنوب استان خرید کرده‌اند که تاکنون ۱۰ هزار تن از این محصول حمل شده است و انتظار می‌رود سازمان غله کشور در حمل به‌موقع این محصول نیز تسریع کند.

وی افزود: به‌منظور تسهیل و تسریع در خرید محصول گندم در شهرستان دره‌شهر تعاون روستایی استان یک مرکز سیلوی ۲۰ هزار تنی بخش خصوصی را اجاره و به ظرفیت مراکز خرید اضافه کرده است.

مدیرکل تعاون روستایی ایلام، ادامه داد: تعاون روستایی به میزان ۱۸ هزار تن محصول کلزا خریداری و به مراکز مقصد حمل و کشاورزان تا ۹۰ درصد پول خود را دریافت کرده‌اند.شکری همچنین در جریان بازدید از مراکز خرید گندم در پشت قلعه آبدانان، لاله‌زار و گلستان دره‌شهر و مرکز خرید ولیعصر شهرستان بدره، از نزدیک با کلیه عوامل خرید این مراکز دیدار داشت و بر کنترل کمی و کیفی محصول گندم خریداری شده و همچنین همکاری با کشاورزان و تسریع در خرید محصول آنان تاکید کرد.

شناسه خبر 83170