شناسه خبر:83196
1403/3/10 14:39:38

مراسم بزرگداشت خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت با سخنرانی سردار مهدی ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در محل نمازخانه نیروگاه برق شهیدمفتح برگزار شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح، مراسم بزرگداشت خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت با سخنرانی سردار مهدی ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در محل نمازخانه نیروگاه برق شهیدمفتح برگزار شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این مراسم ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت، اظهار کرد: خوشا به حال شهیدرئیسی و همراهانشان که به بالاترین درجات رسیدند.

سردار مهدی ظفری با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: عملیات خرمشهر تازه شروع ماجرا بود و اگر خدای‌نکرده مجدد جنگی اتفاق بیفتد، من حاضرم قسم بخورم که مردم تا پای جان پای این انقلاب می‌ایستند.

وی گفت: وقتی حضرت امام (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، یعنی غیر از این اگر کسی فکر کند، اشتباه کرده است.

سردار ظفری بیان کرد: آزادسازی خرمشهر جزء معدود عملیاتی بود که باعث تغییر استراتژی‌ها شد و همین تغییر موجب آن بود که نگاه مجموعه مسئولین که با محوریت دفاع بود، تغییر کند و ما پیروز شویم.

وی خاطرنشان کرد: ما دو نوع هدف را در جنگ دنبال می‌کردیم که شامل انقلاب اسلامی و دیگری جمهوری اسلامی بود.

سردار ظفری با بیان اینکه جامعه توحیدی یعنی کمک کردن به هم‌نوعانمان در سراسر دنیا، افزود: ما انقلاب کردیم که خوشبخت شویم و باید از همه امکاناتی که در اختیار داریم، در این راستا استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس همه به دنبال یک هدف بودند، اذعان کرد: ما در جنگ با دشمن کاملاً موفق عمل کردیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در آخر گفت: آرامش سرمایه یک انسان است، آرامش باعث می‌شود که انسان درست‌ترین تصمیم را بگیرد، همه ما می‌توانیم سرباز امام زمان (عج) شویم و شایسته بهترین زندگی هستیم و این حق ماست که در تشکیل جامعه توحیدی نقش داشته باشیم.

شناسه خبر 83196