شناسه خبر:83197
1403/3/10 15:01:49
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید از منطقه همدان تأکید کرد:

مسئولیت خطیر سوخت‌رسانان در استان‌ها تبیین شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هیئت همراه از منطقه همدان بازدید و بر تبیین مسئولیت خطیر سوخت‌رسانان در استان‌ها تأکید کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هیئت همراه از منطقه همدان بازدید و بر تبیین مسئولیت خطیر سوخت‌رسانان در استان‌ها تأکید کرد.

در ادامه جعفر سالاری‌نسب و همراهان پس از حضور در ساختمان شماره دو ستاد، ناحیه مرکزی و زیارت یادمان شهدای بمباران انبار نفت قدیم، برای بازدید از نزدیک وارد انبار نفت بزرگ ایثارگران منطقه شدند.

وی بخش‌های مختلف انبار نفت شامل تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی، سکوهای بارگیری، کارگاه خدمات مهندسی و سرویس‌های صنعتی را با همراهی امین روستایی، مدیر منطقه و مسئولین واحدهای ستادی عملیاتی و نواحی، از نزدیک رصد کرد.

بر پایه این گزارش امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در نشست جمع‌بندی پایان بازدید در محل سالن اجتماعات انبار نفت ایثارگران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یک‌ساله این منطقه، مشکلات و موانع سر راه توسعه انبارهای نفت استان و خدمات‌رسانی بهتر را برشمرد و خواستار مساعدت جهت رفع آن‌ها شد.

در ادامه این نشست همه مسئولان و رؤسای ستاد و نواحی منطقه همدان یک به یک موارد کاری مرتبط حوزه خود را عنوان کردند.

در پاسخ سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن تسلیت ایام شهادت شهید جمهور، حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش، گفت: شرایط مطلوب موجود و همدلی و وفاقی که در میان مجموعه منطقه همدان ملموس است، نتیجه مدیریت مدبرانه و تعامل دوسویه بدنه با مدیریت منطقه است.

وی در ادامه کاستی‌های موجود در سطح شرکت ملی را نتیجه نگاه غیر کارشناسانه به این خانواده بزرگ خدمات‌رسان از زمان گذشته دانست.

سالاری‌نسب شأن و جایگاه کارکنان شرکت را ذی‌قیمت خواند و خواهان تبیین عملکرد و مسئولیت خطیر سوخت‌رسانان در میان آحاد مختلف مردم و مسئولان استان‌ها شد.

شناسه خبر 83197