شناسه خبر:83407
1403/3/19 14:27:31

بیست‌وششمین همایش خیرین مدرسه‌ساز شهرستان تویسرکان با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار برگزار شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان، روز پنجشنبه مورخ 1403/03/17 بیست‌وششمین همایش خیرین مدرسه‌ساز شهرستان تویسرکان با حضور امام‌جمعه شهرستان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان و هیئت همراه، معاون مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری، مدیر آموزش‌و‌پرورش تویسرکان، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در محل تالار مهرگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی فراهانی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان ضمن قرائت بیانیه مجمع، از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان تویسرکان تقدیر کرد.

در ادامه واسع سوری، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان تویسرکان ضمن عرض خیر مقدم به حضار با بیان احادیثی در مورد اجر و پاداش اخروی انجام کار خیر، سخنانی ایراد کرد و سپس با ارائه آمار و ارقام، گزارش اقدامات انجام‌شده در شهرستان در حوزه تکمیل و تجهیز مدارس را ارائه داد و نیازمندی‌های تویسرکان در این حوزه را بر شمرد.

در ادامه حمید شیرازیانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان نیز ضمن تسلیت درگذشت رئیس‌جمهور مردمی و هیئت همراه ایشان، ابراز کرد: پرداختن به امر مهم مدرسه‌سازی از اولویت‌های اصلی آیت‌الله شهید، دکتر رئیسی بود.

در پایان مراسم با اهدای تندیس از مدرسه‌سازان و مدرسه‌یاران شهرستان تویسرکان تجلیل به عمل آمد.

شناسه خبر 83407