شناسه خبر:83507
1403/3/21 15:47:23

سرپرست اداره راه و شهرسازی رزن و درگزین گفت: شهرک جمهور در شهر قروه درگزین یادگار دولت سیزدهم و شهید عزیز آیت‌الله رئیسی خواهد بود.

مرتضی نوشاد در جلسه هماهنگی کلنگ‌زنی شروع ساخت مسکن ملی در شهرستان گفت: شهرک جمهور در شهر قروه درگزین یادگار دولت سیزدهم و شهید عزیز آیت‌الله رئیسی خواهد بود.

وی ابراز کرد: شورای تأمین مسکن در شهرستان به‌صورت مستمر برگزار شد تا درنهایت برای مردم بتوانیم زمینی برای ساخت تهیه کنیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: از کشاورزانی که ما را در این مسیر همراهی کردند، تقدیر می‌کنیم.

سرپرست اداره راه و شهرسازی رزن و درگزین افزود: نبود زمین دولتی، منابع طبیعی و غیره ما را در این مسیر با چالش بسیار زیادی همراه کرد.

نوشاد تشریح کرد: برای تأمین مسکن با کشاورزان حدود 100 جلسه جهت مذاکره و توافق برگزار شد، اما بی‌نتیجه بود.

وی اظهار کرد: درگزین تنها شهرستانی بود که موفق شد موافقت شورای تأمین مسکن استان را با حمایت‌های استاندار محترم جهت ارائه زمین‌های تک‌واحدی بگیرد، اما عدم همراهی تعدادی از کشاورزان این فرایند را با مشکل مواجه کرد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی رزن و درگزین ابراز کرد: روز چهارشنبه با حضور استاندار محترم کلنگ شروع عملیات عمرانی و تحویل زمین به مردم به زمین زده خواهد شد.

وی گفت: به‌دلیل اینکه تعداد زمین‌های توافق‌شده محدود است، امکان تحویل زمین به‌صورت ویلایی وجود ندارد و باید تلاش کنیم تا با کشاورزان بیشتری مذاکره کنیم که بتوانیم زمین‌ها را به‌صورت تک‌واحدی ارائه کنیم.

شناسه خبر 83507