شناسه خبر:83556
1403/3/22 17:24:31

معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه با بیان اینکه جنایات صهیونیست‌ها موجب شده که انقلاب جهانی و آزادی بیت‌المقدس 20 سال جلو بیفتد، گفت:‌ ایستادگی و مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین منجر به بیداری وجدان‌های خاموش بشریت شده است.

سردار محمدرضا نقدی در همایش علمی پیشران‌های انقلاب اسلامی که ظهر روز سه‌شنبه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد، با اشاره به پیش‌بینی‌های دقیق رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، اظهار کرد: معظم‌له در روز‌های اول عملیات طوفان‌الاقصی فرمودند که فلسطینی‌ها پیروز هستند و این پیش‌بینی‌های دقیق براساس سنت الهی، قاعده زندگی و حیات بشر است.

سردار نقدی با بیان اینکه مردم غزه روزانه 100 شهید را تقدیم اسلام کرده‌اند، افزود: مردم غزه با ایمان به خدا به مقابله با دشمن صهیونیستی می‌پردازند و آن‌ها را زمین‌گیر کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: وقتی کسی به بندگان خدا ظلم کند، خدا دشمن او است و کسی که خدا با او دشمنی کند، قدرت محاسبه خود را از دست می‌دهد.

وی با اشاره به حمایت‌های استکبار جهانی از صهیونیست‌ها در نبرد غزه، گفت: مسیر مقاومتِ الهی و انقلابی را باید براساس سنت‌های الهی پیش برد. اگر اراده تغییر در جامعه‌ای وجود داشته باشد و در این مسیر حرکت کند، آنجاست که خدا آن تغییر را به‌وجود می‌آورد.

سردار نقدی عنوان کرد: امروز مردم شجاع فلسطین اراده کردند، در مقابل جنایتکاران صهیونیستی ایستادند، مقاومت جانانه کردند و عزتمندانه می‌درخشند که این در طول تاریخ بی‌نظیر است؛ این قانون الهی است که خداوند به آن‌ها پیروزی می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه ملت فلسطین آگاهی درستی از مسیر مقاومت دارند، افزود: ایستادگی و مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین در مقابل جنایتکاران عالم منجر به بیداری وجدان‌های خاموش بشریت شده و امروز با یک بیداری بزرگ در دنیا مواجه هستیم.

وی بیان کرد: صبر، تحمل و ایستادگی در مسیر درست مبارزه ما را به مرحله‌ای رسانده که امروز با یک دوقطبی جهانی مواجه هستیم که در یک‌طرف آن مستکبرین عالم با محوریت آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و در قطب مخالف آن ملت‌های بیدارشده و آگاه با محوریت ایران، یمن و فلسطین هستند.

سردار نقدی با بیان اینکه مردم غزه انسان‌هایی آگاه و مقاوم هستند، یادآور شد: اقدامات صهیونیست‌ها موجب شده که انقلاب جهانی و آزادی بیت‌المقدس 20 سال جلو بیفتد و چنین برانگیختگی جهانی را به‌وجود آورده است؛ دانشگاه‌های تربیت‌کننده صهیونیست‌ها، علیه رژیم صهیونیستی برانگیخته شدند و این نتیجه‌ راهبرد ولایت و رهبری در مبارزه بوده که براساس سنت الهی حرکت کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه هیچ راهی برای سازش با دشمن صهیونیستی وجود ندارد، تصریح کرد: صهیونیست‌ها دشمن قسم‌خورده اسلام هستند و مردم مقاوم غزه تصمیم گرفتند که زیر بار ذلت نروند تا به زندگی روشن، عزت و آزادی دست پیدا کنند.

وی اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی پیروزی‌های بسیار شگفت‌انگیزی را در عالم به‌دست آورده و هر روز طرفداران زیادی را به محور مقاومت متصل می‌کند که این فرصت را باید مغتنم شمرد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: امروز ما در اوج امید هستیم؛ درحالی که دشمن شکست خورده است و دست و پا زدن آن‌ها موجب فرو رفتن بیشترشان در باتلاق و زمین‌گیر شدنشان می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: با عنایت خداوند متعال، نتیجه این ظلم‌ها موجب شکست دشمن می‌شود و تحقق پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بدون شک مثل دیگر موارد گذشته تکرار می‌شود؛ پیروزی‌ها نزدیک و دشمن رو به زوال و نابودی است.

وی با بیان اینکه مردم مجاهد یمن، فلسطین و لبنان در خط مقدم مبارزه با صهیونیست‌ها هستند، عنوان کرد: دشمنان خودشان خواستند که زودتر نابود شوند و برای نابودی عجله دارند.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 83556